Thursday, April 28, 2011

TERINGAT SAAT PERSEKOLAHAN...

Assalammualaikum semua...tiba-tiba je ana teringat kembali zaman persekolahan ana kembali...semua insan yang bergelar manusia mempunyai kenangan manis dan buruk semasa berada di alam persekolahan..betul tak???hehehe, zaman persekolahan jugaklah di mana kita telah diajar untuk menjadi manusia seperti yang berada di alam maya ini pada masa kini...

Persekolahan nie kadang kala memeritkan bagi mereka yang ada pengalaman lampau...ana mempunyai kenangan lampau yang boleh dikatakan agak memeritkan juga seperti di buli oleh rakan-rakan asrama..yup memang ana pernah dibuli tapi tak lama sebab mereka sendiri akan sedar apa yang mereka lakukan betul atau tidak...

Tapi walaupun mempunyai tempoh keperitan di alam persekolahan, ana juga mempunyai kenangan yang manis yang mana di sekolah lah ana mengenali hip hop dan menjadi seorang b.boy..dan ana ingat lagi semasa ana masuk group street jihad yang mana aktiviti kitaorang semasa riadah adalah melakukan parkour,memang bez lah gua cakap sama lu olang...hehehe, sehimggakan nak fly malam pun senang..hehehe..memang seronok rasanya..

Kini ana dah dewasa dan bakal menempuhi kehidupan yang sebenar-benarnya...tapi pape pun ana nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru-guru dan sahabat yang banyak membimbing ana sehinggalah berjaya seperti sekarang ini...

hurm sebelum tinggalkan blog nie, jom tengok video ini dulu....




SMADKLANA PETRA MAAMOR..


2 comments:

  1. zaman persekolahan memang sangat terbaik dalam kamus hidup..banyak kenangan kenagan yg tak dapat dilupakan ..

    ReplyDelete
  2. yup betul tu...ianya akan kekal abadi di dalam diri hingga ke penghujungnya

    ReplyDelete

My Blog List

Popular Posts

JOM KITA BERCHATING...